PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 07, 2010

YEBBA..!! YEBBA..!!

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARAKATUH..

Okeyh..
Takmo tanyer soklan klise lgi..
Kali nieyh soklan bru aku da cipta..

Soklan nyer bermunyik..
Boyfren/Gurlfren sehat..??
Mesty la sehat kan..
Kalo ta takan la korang happy terkinje kinje cmtuh..

Haha..
Arite..!! Arite..!!

See.. See..
See de tittle above..
Cube sebot..
YEBBA..!! YEBBA..!!

Alala..
Comey nyer korang sebot..
Da macm kucing aku yang name CICI tuh da..

Ookeyh2..
Tajok entry kali nieyh menggambarkan aper yang aku feel skarang..

Aty aku skarang rase cam kene siram nan air panas mawar da..
Argh..
Indah sunggo feel skarang..
Muahaha..(*ayt baku plak.)

Ekceli demam S to the P to the M aku smakin kebah bah..
One more bebeyh..
One more..
One more paper to goes..
Then i'm free like a bird..
I believe i can fly..
(*maap.. bhse omputih saye mmg terok)

Keyh..
Last paper dopoloh 12..
Walaweyh..
Senak aku na tunggu dopoloh 12..
Mauk elang tahap kesabaran na menanti ari tuh tibe..
Next ta pasal pasal meletos cam GUNONG MERAPI kang..

Spirit spirit i wish..
Plish la cepatkan dopoloh ary bulan tuh..
Na tercabot anak tekak menanti..(*tad kne mgene pon)
Agaga..

Keyh ar dats all for diz entry..
Maap la kalo anda anda sumer ta paham nan language yang saye gune kan..
Sebab saye pon ta paham aper yang saye tenga pikirkan..
So samer samer la kiter ta paham..
Baru fair..

Last but not least..
Doakan kejayaan saye dalam S to the P to the M keyh..

Muke tatkale bru menang LOTTERY

MOOD PADE TIKA INI: SEDANG DILAMUN CHINTA..(*sambel senyum senyum cam tenuk)

ADIOS..

No comments:

Post a Comment