PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 02, 2010

PART TIME JOB

 VENUE: DEWAN SEROJA
DATE: 28 NOVEMBER 2010
TIME: THE WHOLE DAY..

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULALLAHIWABARAKATUH..

Cam biase soklan klise..
Sehat ker tidak yop..??
Haha..
Jawapan pon klise jugak..
Sehat ler..
Tenga wat per tuh..??
(*suke aty korang la na wat per pon an.)

 Arite.. Arite..
Nampa ta tittle kat atas ruh..
Aper munyik dier..???
Sile baca n jerit kuat-kuat..
(*kompen jiran jiran korang akn cakap korang agak shot)
Haha..

Ekceli..
Tajok jerk gempak..
Isi dier lagi gempak..
Muahaha..(*da mcam style vietnam da.)

Ekceli..(*lagi)
Aku na update blog nieyh time ary sunday ari tuh..
But disebabkan kepenatan yang terhamat sangat + kene wat revesion ntok math for the last time..
Ta mampu den yop..
Ta terlarat na menaip..
So dikesempatan masa yang senggang nieyh..
(*aiceceh.. ayat baku)
Aku akan mencoretkan aper yang terjadi kat aku + membe aku time ary sunday tuh..

Arite..
Time ary suday tuh aku + membe membe aku iaitu EYKA , EEIN n LYNDA telah diberi tugas ntok menjadi penanggah pada ari perkahwinan AKU kakak kepade kawan aku iaitu IZZAH n AIMI..
(*Kenal ker..?)
Ala keje kami yang kene bagi coki coki hadiah yang comey comey + kecik kecik tuh kat guest..
Tade la berat sangat keje..

Tapi kan yop..
Penat tuh sebab for the whole day aku kene sarong kan kasot tingkat dopoloh tinggi..
Saket kot kaki aku..
Engat na gi wat massage..
(*gedik kot..)

Arite la..
Da ta tau na type aper..
So next potret aja yang akan bercerita..
(*dahsyat ta ayat karangan SPM)

POTRET SAHAJA YANG BERCERITA 

Dimulekan dengan cake.. Sedap oo..

 
Sebelom memulakan tugas


Bergamba bersame hadiah


Wif Aimi


Mempreparekan diri
Kegilaan da datang..
Wif de PENGANTIN
Wif Eein.. (*kami da bermaap maafan)
Wif Lynda (*dier tinggi)
Wif Eyka Mahamad
Sesi melantak cake
Eyka..!! Buwok pangai.. Makan sowang..
Muke kepenatan der..
Tunggu time na balek jerk..
Peace yaww..
Alya..!! Pandang camera meyh..
Sebelom menBLAHkan diri..
Gades dan munge ta dapat dipisahkan..
Terima la munge dari kami..
 So kepade saper saper yang memerlukan pekerja time korang kawen..
Cal me..(*yo yo oo jerk..)
Dun wurry.
Harge bleyh runding tauk..
 Terhad time cuty skola jerk tauk..

Yesh..
Baju tuh aku recycle balek..
Haha..
Ta mampu nok na bli baru..

p/s: yang tauk tuh diam diam suda..

Next entry aku story pasal wedding aku plak..
Ooppss..
Tergedix suda..

Keyh ar..
Dats all for diz time..
See you next entry..
ADIOS..!!! 

No comments:

Post a Comment