PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 14, 2010

PENANTIAN SATU PENYIKSAAN

ASSLAMUALAIKUMWARAHMATULALLAHIWABARAKATUH

Aper kabo u'ollss..??
Lamer btol rasenyer aku ta masok kat entry baru kan..
(*poyoo jerk ayat.)

Ekceli aku quite busy lately meyh.
Macam macam mau buat..
Dan macam macam yang aku buat tuh ader la..

Memasang inai dijari..
Menonton wayang kulit..
Na tengok 2009 SBS Music Festival lagi..
Na maen tengteng nan budak2 lorong laen..
Uishh memang busy la..
(*ye.. aku tau sumer mende nieyh sesuatu yang ta berpekdah langsong)

Argh..!!
(*jeritan yg ta braper mauk shemangat.)
Diz week aku telah diserang oleh penyakit BUHSANNAGILERWEYH..
Sebab aper..??
Sebab diz week aku ta der langsong paper yang perlu dijawab..
So aper ka kaitan nyer sumer nieyh..??
Kaitan nyer kalau aku tade paper yang na dijawab datz mean aku just akan memerapkan diri aku di rumahku surgaku jerk la..
Mak aih..!!
Buhsan nyer bukan kenyalang kepalang..
Kepalangnyer sampai rase na maen renang renang nan ikan keli belaan ayah aku tauk..

Arite..
Melihat dari tajok yang tertulih kat atas tuh da macam lirik lagu da an..
Tapi aku ta engat saper yang nyanyi coz ader aku kesah ker..??
Huahua :"(..
Seksanyer na tunggu one more paper lgi..
Aku rase na gi audition ujibakat IDOLA KECIL pon ta de la seksa macam nieyh..

Argh..!!
(*skali lgi jeritan yg ta braper shemangat.)
Cepat la siket masa ber lari..
Wa ta tahan suda..
Siyez wa cakap samer lu..
Seksa wookk..!!

Ekonomi asas..
Naper la kau perlu jadi yg terakhir ntok aku jawab..??
Da la markah aku tiap kali jawab kau kompem "membanggekan"..

Arite datz all for diz time..
Thanx pade saper2 yang sudi bace luahan isi aty aku nieyh..

Sorry pade saper2 yg ta paham wif my word..
Aku menulis nieyh dalam keadaan diri yg berade dalam tekanan..
Ta paham mintak la saper2 tolong bace kan erk..

Bukti pakai inai.. kerek sunggo minah nieyh..
Ayah..!! Ibu..!! Na kawen nan dowang..
Last but not least..
Wahai penghuni penghuni 5DINAMIK 2010..
Aku RINDU KORANG GILER PUNYER RINDU..
p/s penaja: doakan kejayaan kami dalam SPM..
ADIOS..!!

No comments:

Post a Comment