PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, December 18, 2010

PENGAKHIRAN

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULALLAHIWABARAKATUH..
ESOK..!!
Ta saba mau tunggu..
Tangan aku smakin lamer smakin menunjokkan keghairahan ntok menari nari di atas kertas SPM EKONOMI ASAS stelah sminggu berehat di rumah tanpa membuat sebarang penulisan mahupon contengan atau yang swaktu dengannyer..
(*ayt karangan UPSR)



After diz aku suda bleyh STOP dari berpikir mengenai bab PELAJARAN seketika..(*ayt budak PMR plak.)

Yeah..!!
After jawab paper esok aku suda bleyh senyum kegembiraan tanpa mempunyai perasaan ketekanan..
(*aper yg aku cube sampaikan nieyh.?)
Aku da bleyh senyum macam nieyh..

Bukan aku jerk..
Malah member member aku jugak..
Tentu mereka akan tersenyum macm nieyh..


Haha..
Wahai kawan kawan..!!
Sok kiter suda officially suda graduate dari skola..


Congrats ntok aku plus korang korang korang sumer..
Da besa da sumer..
Aku doakan korang dapat mencapai kejayaan dalm life korang..
AMIN..


p/s:Arap maaf.. Ari nieyh terasa na bebahse baku pule..:) Doakan kejayaan kami dlam S to the P to the M keyh..


Arite..
Mauk g buat revision for de last time..
See u next..
Da..


ADIOS..!

No comments:

Post a Comment