PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, December 05, 2010

BERDUA LEBIH BAEK

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARAKATUH..

Hah..??!!
Nampa ta tittle kat atas tuh..??
Nampa ta..??
Ala..
Nampa la erk..

Aiceceh..
Gler buhnguk tittle entry aku kali nieyh..
Haha..
Pasai pa erk..??

Alamak..!!
Luper plak na menyoal soklan klise kat korang..
Aper kabe u'ollsss..??
Sehat ker..???
Of coz la sehat dan cerdas rite..
Kalo ta camner korang boleh membawa diri korang ntok mengadap laptop or P.C or yang samer waktu dengan nyer rite..??

Sebelom tuh cekitdaut pic nieyh..
1

2

3

4

5
Muke penoh keGEDIKan

Muke happy rite..??
Kalo ta happy tade nyer aku tersenyum seperti tenuk mendapat cekelet CADBURY..

Yesh..
Aku memang happy..
Coz aku skarang dalam aty ader taman TEMA GENTING yang sedang berbunge bunge mekar..

Walaweyh..
Ayat macam na wat surat permohonan ker TANJUNG GOLDEN VILLAGES RAMBUTAN jerk..

Aku tenga fall in lurve..
Muahaha..
(*gelak cam IBLIS jerk..)
Wif who..??
Wif kekaseh lamer aku derr..

Jeng.. Jeng.. Jeng..
(*kesaspenan yang ntah paper..)
De question is..
Saper ka kekaseh lamer aku tuh..??

Ala..
Korang kenal la..
Nieyh pic dier..

1


2


3


4


5
NIKCHUN 2PM.. I ♥ U HUNNY..!!
Serasi ta kami..??
Serasi an..??
(*cakaplah 'Yeah")

Haha..
Ensem an..
Mule2 da elang nafsu da kat dier..
Tetibe datang balek nafsu tuh..
(*statement yang bodo)

Maner ta nyer..
Da ari ari adeq aku bukak video yang menempekkan muke mamat nieyh..
Tuh yang ader balek nafsu kat dier tuh..

So..
Dun mara mara keyh..
Entry nieyh dicreate sewaktu aku tenga buhsan na mati ta mati edop ta edop..
Rase cam na wat bungee jump dari bumbung ruma aku yang berSATU tingkat jerk nieyh..

Thanx tuh blog coz berjaye menghilangkan rase buhsan aku yang mati ta mati edop ta edop nieyh..

Arite..
See you next time bebeyh..
(*sambel wat sore yang cukop annoyying)

p/s:dalam mood yang sangat sangat gembira yebba yebba..
So doakan kebahagian kami ber2 keyh..

Jangan risau..
Ader majlis akan di invite..
(*psycho gilak..!!)

ADIOS..

No comments:

Post a Comment