PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 21, 2011

MOOD SEKARANG: BERDUKA LARA

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARAKATUH

Okeyh.. Aku sekarang tenga berduka.. Berduka ye.. Bukan berkabung.. So jangan ditanye saper meninggal.. Serious dowh.. Ta pena aku rase down giler sampai sebegini rupe.. Sedih oo... Rasenyer kalau beruang peliharaan aku yang bername POOH mati pon ta sedih macam nie.. Tapi ta tau la apsal aku boleh sedih giler pasal hal nie.. 

Ya Allah..!!
Kuatkanlah hati hambaMU ini ya Allah.. Jangan la kau lemahkan semangat hambaMU ini.. Amin.. Huahuahuahua ='((nanges guling guling atas tilam) 

Aku na jugak.. Na jugak..!! (hentak hentak kaki pulak) 
Na jugak..!! (nanges lagi kuat..)
Na jugak..!! (Sambil lap hingus hijau yang meleleh)
*Sile bayangkan bertape teroknyer keadaan saye pada tika ini.. 

P/S KEPADE AWAK
|
\/
Serious.. Awak berjaye buat saye camnie.. Taniah awak.. Sebelom ta de yang buat saye buat camnie.. Serious awak.. Saye sedih giler nie.. Ntah tahun biler lagi saye boleh jumpe awak lagi kan..?? Awak da la always busy.. Mase na rest pon kurang.. Mesti la susa giler na jumpe awak kan.. Tapi ta pe awak.. Saye akan berdoa supaye awak sentiasa buat yang terbaek dalam hidup awak.. Semoge awak berjaye..

Kat atas nie adalah luahan hati aku yang sangat berduka + berkecewa  + bersedih.. Aku sedih giler oo.. Aku sedih sebab ta dapat na gi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/
Huahuahua='(.. Concert dier ari nie.. Tapi aku ta boleh g.. Sebab aku tade tiket dier.. Da la aku nie boleh dikatekan sebagai 
THE TRUE BELIEBER
Nie time dier da mai kat sini aku ta bleh datang.. Serious sedih.. Lantak korang la kau na cakap aku nie minat kat budak pondan nie or whatever rite.. Ader aku kesah..?? Yang penting happy..

JUSTIN BIEBER..!!! Make sure next year you come back to MALAYSIA keyh.. If you come to MALAYSIA next year, I will make sure that I'LL BE THERE ookeyh..!!

Tapi ta pe la.. Ta dapat na gi concert awak, saye layan citer awak jerk la.. NEVER SAY NEVER THE MOVIE..
Aww.. Tomeynyer awak mase kecik.. :')

Ookeyh la.. Na gi melayan mood berduka + berkecewa + bersedih jap.. Aku na melayan kedukaan + kekecewaan + kesedihan aku nan my future husband ONEW OPPA..
Hunny ONEW..!! Nanty datang MALAYSIA jangan lupe jemput I ookeyh.. I love U Hunny..!! Keyh.. BYE..!!

ADIOS..!!

No comments:

Post a Comment