PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, April 05, 2011

MEMBUANG MASE BERSAME AIZ KACANG.. ;)

DAY: SUNDAY
DATE: 3.4.2011
VENUE: COSMO WORLD, TIMES SQUARE

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..

Heyoo..!!! First sekali aku na wish kat korang semua HAPPY NEW MONTH..!!! Skarang kan da masok bulan APRIL. So ta sala aku na wish korang HAPPY NEW MONTH rite.. Hehe.. Arite2. Sebelom terlupe.. Ape kabar ka kalian kalian yang manish..??  Sehat ka.?? Kalau sehat alhamdulillah.. Kalau ta spitalkan banyak.. 

Entry kali ni aku na story pasal hari melepak wif my AIZ KACANG..!! Name jerk da kawan lame.. Tapi tuh la first time kiteorang betol betol kluar as AIZ KACANG.. Slalu kalau kluar asyek berdua nan NANA jerk an.. Ookeyh.. Tempat yang dipilih untuk melepak adela COSMO WORLD.. Ala yang kat TIMIES SQUARE tuh la der.. Yang ader mende pusing pusing yang boleh buat kiter sampai muntah..

Kenderaan kali ini di support.. So.. Tenkiu kepada tuan yang sudi menyupport kami.. Hehe.. Jimat siket duit kami.. Arite.. Sebelom pergi membuang mase of coz la kene mengisi perot yang kosong rite.. So.. Kaki kami pon laju melangkah pergi kedalam WENDY'S.. Skali lagi breakfast kami disupport oleh NANA.. Tenkiu Nana.. Laph U.. Duit kami skali lagi dapat diselamatkan.. 

Tapi lepas dipikir pikrkan balek.. Rase rugi giler breakfast.. Pasal pa..? Pasal semua yang masok kat dalam perot semua klua balek.. Klua sebab kiterorang semua muntah.. Da macam ibu peknen yang kene morning sickness tau.. Seksa nyer ya AMPUN. Allah saje yang tau.. Aku da taubat.. Aku takan naek mende tuh lagi.. Buat spoil mood aku jerk...

Macam biase la.. Malas na taip.. Photo saje yang akan bercerita sebab aku malas na cerita.. 
I present to you..
(*mood saspen)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
WENDY'S
Mabok time ni..
Roller Coaster
=)
Pedulikan muke aku..
Excited dapat naek train budak budak
Nie pon samer..
Teruja dapat naek bus sekola.
Drebar bus sekola
Na naek train skali lagi..
Nasik goreng pattaya "mamak"
Aku la nieyh.. Sweet kan..?? (=.=")
Candid konon.
Nana
Aten
Bergabong..!! Meletop..!!
Credit card..

Arite.. Datz all for diz time. See U next entry..
ADIOS..

No comments:

Post a Comment