PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, December 10, 2011

KEGELABAHAN SUDAH BERAKHIR DEAR..!!

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULALLAHIWABARAKATUH

Tatkala ini jari jemari lancar menaip bait-bait perkataan yang ditulis secara spontan tanpa perlu berfikir panjang memenatkan kepala otak tentang ayat apa yang ingin ditaip untuk tatapan kalian si pembaca. Itu menandakan yang perasaan tuan empunya blog dalam keadaan yang sangat bahagia kalah kanak-kanak yang minum ribena atau yang lebih komersial Kanak-kanak Ribena.


Ookeyh. Apa yang aku cuba sampaikan yang sebenarnya adalah aku sekarang berada di dalam keadaan diri yang terlebih glukosa ataupun dalam bahasa pasarnya HYPER HAPPY (*comel la pulek). Kenapa aku berada dalam keadaan yang sebegini rupa adalah disebabkan aku telah pon mengetahui result for my final exam dude. OhMaiL.V.Bags.! Sangat-sangat nervous ookeyh. Actually aku engat aku nak check my result after get back from Langkawi. But unfortunately adrenalin aku tak dapat di kawal lagi dong (*tetibe menggunakan bahasa ibundatirikau).


So dengan rakusnya aku memasukkan number i.c aku then dengan mata tertutup dan sekelip mata jerk aku menekan butang LOGIN. Bukak mata ingatkan dah terpampang la apa yang dihajati. Tetapi malang tidak berbau. Rupanya bukan result yang dipaparkan tetapi butang LIHAT KEPUTUSAN yang ada. So, tak sempat na pejam mata jari nie dengan ligat menekan butang LIHAT KEPUTUSAN dan dengan pantasnya result da terpampang. Cis! Tak surprise sungguh la. Baru nak feeling-feeling.


Aku nie jenis yang open. Aku tak kesah kalau orang bertanya perihal akademik aku. Time result SPM pon aku boleh gebang kat blog macam dapat result straight A walaupunnnnnn. Kalau korang nak tengok result SPM aku korang boleh refer entry FINALLY.  Now aku nak share pulak about my first ever final exam result. Yeah.! Maybe ta sehebat korang tapi aku bersyukur dengan apa yang aku capai.
Microeconomics menspoilkan result aku. ="=
Disebabkan result nie aku tengok around dalam pukul 2 or 3 a.m so telah menyebabkan mata aku hilang mengantuk. Dan juga telah menyebabkan eyebag dibawah mata. Dah tak OMEY da (*biler pulak kau comel FIEQ oi.?).
Penangan result punyer pasal.
Mixed emotion. =')
Hopefully for the next sem I will get the better result. Amin. Alhamdulillah jugak cause my geng pon dapat result above 3. Arite. Dah terlebih panjang rasanya entry aku ni. So, see you guys next entry keyh.


Adios.


*nota tapak kaki: Rindu my Sumbat crew.
=')

No comments:

Post a Comment