PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 05, 2011

I ♥ Y.E.S

Assalamualaikumwarahmatulallahiwabarakatuh.

What's up guys? Doing well or not? Sorry la guys. Lama dowh aku tak mengupdate blog aku nie. Bukan tak nak update tapi aku malas nak update. Lagi satu tiap kali aku nak update confirm segala ayat yang aku dah susun macam nak buat karangan bahasa melayu 350 patah perkataan SPM 2011 hilang bagai debu-debu berterbangan di alam semesta (*sangat takde kaitan ye). See, bertapa horror keadaan aku kan.

BTW sebelom terlupa aku macam biasalah kan mau wish korang HAPPY NEW MONTH GUYS..!! It's DECEMBER now. Means after DECEMBER we will face a JANUARY. Means (*again ='=) next month we will face a NEW YEAR 2012 bebeyh. Hee. Means (*seriously. again) our age will gain one more number my dear. OhMaiB.U.MJeans..!!! Next year I will be 19 years old. OMO..!! Seriously aku rase tahun nie berlalu dengan sangat pantas dan tuntas (*amek kau, keluar ayat karangan SPM aku). Sangat-sangat susah untuk dipercayai ookeyh.

Ookeyh. Cukup panjang dah aku rasa mukadimah aku. So marilah kita kembali ke tujuan asal seperti mana yang tertulis di ruangan tajuk entry. Ookeyh. Aku nak tanya korang especially yang perempuan. Apa difinisi Y.E.S pada korang? Yes..!! Tepat sekali jawapan yang diberikan. Difinisi Y.E.S pada kami orang perempuan adalah YEAR END SALE. OhMaiLevisJeans.!! I have been waiting for this time for about the whole year and now is the time..!! Hee. Agak teruja kali nie nak menulis entry. 
Arite. Semalam aku and family telah pon membawa diri ke SOGO untuk menghabiskan duit di sana. Ramai giler kot orang kat SOGO. Pack giler. Actually takde la banyak sangat barang yang aku beli. Aku just beli jeans, a few blouse and purse. Sangat rambang mata  ookeyh. Rasa macam nak pilih husband jerk (*daya imaginasi yang sangat teruk ye). Masuk SOGO then terus datang perasaan macam "Aku nak beli semua yang ada kat SOGO nie." See, teruk tak teruk keadaan aku semalam. Nasib baik dah kuatkan iman since dari rumah kalau tak memang datang la perangai syaitonirajimm aku tuh. Membazir jerk tau.

Then after gi SOGO kiteorang gerak gi Jalan T.A.R pulak. Dekat jalan T.A.R aku   memulakan pencarian TUDUNG BAWAL. Aku memang dah lama pasang niat nak gi beli tudung bawal. Alhamdulillah tercapai akhirnya. Sekali 2 helai terus aku amek. One black one white (*sila imagine tetiba lagu Black and White kepunyaan G.NA berkumandang) . Ye. Fieq Rafi sangat tamak (*apa-motif-kau-boldkan-nama-sendiri). Ppfffttt. 

Now aku nak show off sikit barang yang berjaya aku rembat setelah seharian menghabiskan duit IBU AYAH ku. hee. Love u Ibu. Love u Ayah.!!

First candidates is.
Love this blouse. Before this price dia RM99 but terus turun ke RM49.
Ini bukan baju mengandung ye. RM39.90
New jeans in the block bebebyh.
See, jauh gile price turun. From RM129.90 terus jadi RM64.95. OhMaiJeans..!!
This purse from RM129.90 something terus jadi RM103.30. Murahkan?
Then, jum usha pulak barang yang berjaya aku rembat kat Jalan T.A.R.
Black and White by G.NA. =) From RM29 aku boleh dapat dengan harga RM25. Murah giler rite.?
Sekali 4 aku beli. Sangat tamak. =)
Arite. That's all for this entry. Nanti aku akan update pulak about Langkawi Trip Ookeyh. Next week aku baru nak gi. Now everyone can fly to LANGKAWI. Hee. So keep reading my blog keyh. 

Adios.!!

*nota tapak kaki: can't wait for the next year Y.E.S.!

No comments:

Post a Comment