PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 02, 2011

AKU SUDA SEMAKIN DEWASA.. 18 TAHUN DA AKU.. =')

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARAKATUH

HAPPY NEW MONTH READERS..!!
Nie la akibatnya kalau celebrate bufday time sleepy.. Memang hodoh muke aku.. =.="

Alhamdulillah.. Terima kasih ya Allah.. 29.10.2011 adalah antara tarikh yang akan tersemat kemas kat dalam memory aku sebab bufday aku diraikan oleh sahabat-sahabat yang sangat hebat kurniaan ALLAH s.w.t.. Even lambat 12 hari tapi dorang still berusaha untuk celebrate bufday aku.. Sangat sangat terharu ookeyh..


Cerita bermula apabila classmate aku yang bernama Wie Amran telah pon menelefon aku supaya teman dia gi cafe.. So aku tanpa was-was telah memberi kata putus dengan mengatakan "Yes Wie.. Aku temankan kau gi makan. Nanti 8:30 kau called aku la erk." Nak dijadikan cerita 15 minit sebelum 8:30 aku rase macam aku ni baru lepas makan pil tido sebotol.. Sebab aku rase sangat-sangat la mengantok tahap mata ta boleh na bukak da.. So dengan senang hati aku pon memejamkan mata yang da layu tuh..


Then pukul 8:32 minit Wie Amran telah menelefon telefon bimbitku.. Panggilan itu telah menyebabkan aku tersedar dari mimpi.. Aku pon angkat la called tuh.. Aku suruh dia tunggu kejap.. So aku dengan kuasa SUPERWOMEN dengan pantas dan tuntasnya telah menyarung tudung SYRIA kepunyaan roommates aku KAK ROSE capai cardigan buruk aku tuh then turun cafe.. Dengan muke yang agak macam mintak kaki.. Aku pon jalan dengan banggenyer kat cafe tuh.. hee..


Mean while aku gi cari tempat duduk.. Si Wie Amran nie pon kononnyer na gi order makanan.. Tenga dok relaks tetiba aku di datangi oleh HUSNA, AINAA and ATIQAH.. So dorang pon lepak semeja dengan aku.. Tetiba lagi aku didatangi oleh ERNA and ANlS.. Then aku pon tanyer si ERNA "NUEK maner..?? Ta turun ker..?" Erna pon menjawab "NUEK ta turun.. Dier malas..".. So aku pon angguk-angguk pale aku.. Serius ta pikir ape-ape pon.. 


Tenga sedap dok borak-borak dengan si ERNA tetiba ade orang datang dari belakang then hulur kek then letak atas meja.. Seriously Wa cakap sama LU, Wa ta tau pon kek tuh untuk Wa.. Hee.. Aku siap boleh tanye lagi kat dorang "Weyh..!! Bufday saper dowh ari nie.??" Then aku boleh pulak ta perasan yang si pemegang kek tuh adalah NUEK..!! Then sekutu-sekutu kat belakang adalah NISA and ANIS.. OMJay.. Dorang celebrate bufday aku rupenye.. =.=" Hee.. Sangat terharu ookeyh.. Dengan muke yang macam mintak kaki dan still dalam mood yang sangat-sangat blurrr.. Aku pon tiup lilin and direquest supaya membuat Wish.. 

Tapi yang paling ta tahan which is the word at the top of the cake.. SAHABAT-SAHABAT aku tulis "HAPPY BUFDAY FIEQ..!! DA TUA DA KAU.." Ayat sangat ta menahan ookeyh.. BTW aku sangat-sangat la happy about this celebrating.. Even lambat 12 hari but SAHABAT-SAHABAT aku still mengeluarkan effort untuk celebrate my bufday.. Hee.. Thanks my SAHABAT-SAHABAT..


Balik bilik terus buat status penghargaan.. Hee..

Note : Entry kali nie agak memeningkan ye ayat yang digunakan.. So kalau ta boleh na faham penulisan aku sila lah ke GOOGLE TRANSLATE.. Sekian.. Berita Jam 12..
That's all..
Thanks for reading..
Adios.