PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, November 12, 2011

FINAL EXAM AROUND THE CORNER GRRR...

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARAKATUH

Hari ni adalah hari SABTU. Kalau hari ni SABTU means esok mestilah hari AHAD kan. Sebab selalunyer lepas SABTU confirm-confirmla esoknya AHAD. Ta pena lagi la aku bangun pagi the dapat tahu yang sekarang hari RABU. Sangat-sangat la ta masok akal rite.

 Selalunyer la kan, kalau hari Ahad la kan kalau aku balik ruma la, Ahad adalah hari dimana aku harus plus wajib memulangkan diri balik ke Politeknik Sultan Idris Shah atau name manje PSIS (sangatla comel ye panggilan manje bagi poli aku). This week balik PSIS ta macam biase ye kawan kawan ku. Sebab this week adalah minggu dimane aku akan menghadapi my FINAL EXAM for the FIRST TIME..!! Quite excited la jugak but at the same time NERVOUS yang teramat sangat la weyh. Final exam nie buat aku rase macam na amek SPM untuk kali kedua la pulekkk. 
BTW kan, talking about SPM this MONDAY all the candidates will have a first battle. Yeah, GUD LUCK to all SPM candidates ookeyh..

Back to the topic. Final exam bagi aku macam aku ni meREPEAT paper SPM weyh. Sangat-sangatla CUAK. Cuak dia aku rase macam na pegi menikah da nie (*kelihatan sedikit over ye disitu). Hee.. FYI, paper aku for final exam just ada 2 papers jerk. Satu paper OFFICE ADMINISTRATION and satu paper is MICROECONOMICS. Yeah, mungkin bagi korang setakat 2 papers senangla na skor rite.? Tapi ta bagi aku ookeyh.. Kalau paper OFFICE ADMINISTRATION boleh la kot kalau aku jawab ikot logik akal aku la kan. Tapi cuba kau story sikit kat aku macam maner aku na jawab soalan MICROECONOMICS ikot logik akal. Maner aku na cekau der.?? Try story sikit (*angkat-angkat kening).

Da la MICRO nie adik-beradik nan EKONOMI ASAS. Korang pon tau sendirikan aku ni study EA since form 4 until form 5 markah for EA maner pena cikgu tanda pakai pen biru. Pen merah tuh perkara biasa la kan. Just time exam SPM tuh jerk otak aku berFUNTION sikit jawab soalan. Tuh pon sikit jerk la. Yang banyaknyer aku buat time jawab exam is TIDUR..!! Hee. So INSYAALLAH aku akan buat yang terbaik for this FINAL. Doesn't mean aku takan letakkan effort yang lebih for Office Administration. Aku akan buat yang the best for the both paper la. Korang doakan la kejayaan aku and sahabat-sahabat aku dalam FINAL ta lupe for all SPM candidates. Wishing us to get the AWESOME result ookeyh. 
Untuk memudahkan urusan time jawab exam. InsyaAllah dipermudahkan.
Thats all for this entry.
Thanks for reading.
Adios.

nota tapak kaki : semalam 11/11/2011 kan..?? Lawa tarikh semalam. ;)