PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 17, 2011

REHEARSAL

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARAKATUH

Yeah.. Aku kembali sekali lagi.. Kali ni na story pasal rehearsal.. Rehearsal bukan sebarang rehearsal okeyh.. Ni rehearsal baek punya..!! But dun worry.. Rehearsal yang dijalankan bukanlah rehearsal untuk teater TERIMA KASIH CINTA season 2 tapi rehearsal ni untuk drama yang bakal group 3 iaitu group aku persembahkan pada hari terakhir kiteorang dalam PREPARATORY PROGRAMME TO HIGHER EDUCATION.. Aper tajok drama tersebot..? JenJengJeng.. Tajok drama yang bakal kami group 3 bentangkan ialah ______________.. Ha.. Tuh la tajok dier.. 

Haha.. Tajok ni buat mase sekarang biarlah rahsia dulu keyh.. Sebab baru rehearsal belom na perform lagi.. Kalau bagi tau sekarang da ta surprise la beb.. But dun worry.. Next entry tajok akan didedahkan.. So.. Tunggu :).. Keyh la.. Malas na taip panjang panjang.. Next korang layan gamba jerk la erk.. 

Harap maaf.. Gamba yang di pamerkan kurang berkualiti.. Ini kerana saya menangkap gamba hanya menggunakan camera telefon.. Dan telefon saya bukanlah IPHONE mahupon BLACKBERRY or whatsoever.. Telefon saya hanyalah SONY ERICSSON S312 yang berharga RM330 pemberiaan my LOVELY DADDY.. So kalau gamba ta jelas JANGAN DISALAHKAN IBU MENGANDONG ookeyh.. Sekian.. Berita jam 1.30..

NORA, PIPIT, MIRA
Wif Farhah..
Wif Mira..
Wif Yelmi..
MIRA, EDDIE, ANEP
=.='
Wif Rai..
Wif Qila..
Aper kes.?
Tido tuh..
During Mira n Nora turn..
Wif Mira again..
Ta de caption da..
Si Husband berbaju kurung pada hari itu..
F4 punye turn..
FARHAH, YELMI, PIPIT

 Arite.. Kat bawah ni ader sikit sedutan dari scene aku..

 Mesti korang ta pahamkan aper yang ada kat video nieyh.. Baguih.. Memang ta na kasi korang paham pon.. Haha.. K la.. See u next entry.. Da..

ADIOS..!!

No comments:

Post a Comment