PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 06, 2011

MASEH TA TERLAMBAT LA WEYH..!!

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARAKATUH..!!
Whats up u'olls..??
Per kaba..??
Sehat..??
(*soklan klise gak yg klua..)

Finally berakher gak penantian na abeskan SPM2010..
TANIAH..!! TANIAH..!!
Taniah kepada sumer..

Arite..
Aku rase skarang belom terlewat lagi aku na wish korang-korang sumer
Alhamdulillah..
Usia kiter da menganjak ker angka yang baru..
Ini bermakne kiter smakin dekat untuk berjumpe dengan MAHA PENCIPTA..!!
Hope angka 2011 nieyh akan memberikan sesuatu yang bergune ntok kiter..
(*hamek kau..!! berfalsafah aku..)

Okeyh kat bawah nieyh ader la list azam tahun baru aku..
Hope tercapai dengan jaye nyer..!!

  1. Saye na menjadi seorang yang lebeyh baek
  2. Saye na menjadi anak yang lebeyh baek
  3. Saye na menjadi seorang sahabat yang lebeyh baek
  4. Saye na menjadi seorang yang lebeyh menghargai orang laen
  5. Saye na result SPM saye lebeyh baek dari trial SPM saye
  6. Saye na dapatkan lesen memandu saye (*azam ker nieyh?)

Last but not least..
SHINEE.. ONEW is mine..:)


2PM.. NICHKHUN saye punyer..


SAYE NA CARI BOYFREN MACAM SHINEE OR 2PM..!!
(*Sengaje diBOLDkan.. mood kegatalan da meresap)

Arite..
Yang last tuh mungkin mengambel mase yang lamer..
Mungkin bukan tahun nieyh..
Tapi tahun depan punyer tahun depan..
Hihi..
(*gelak yang menpunyai maksod yang mendalam)

  Okeyh2..!!

Sejak abes skola nieyh aku egtkan ader la waktu ntok meluangkan mase berFACEBOOK  berTWITTER berBLOGGING dengan lebeyh kerap..
Tapi tuh sumer non ado..
Ader tuh ader but dalam mimpi chek jerk na..
Lamer kot aku mengabaikan tanggungjawab aku sebagai pengguna FACEBOOK TWITTER n BLOG..
Kesian mereka aku abaikan..!!
Bukan takat bersawang jerk..
Aku rasa segala menatang termasok anai-anai, lipas kecik besa sumer ader la akhir kater..(*aper aku mencarot nieyh..?)

Okeyh..
Disini aku na buat satu pengakuan..
But korang ta payah risau la..
Aku bukan na buat pengakuan yang aku da buno kucen jiran sebela secare ta sengaje..
But(*skali lgi digunekan)
Aku juz na cakap..
WA RENDOO SAMER ZAMAN SEKOLA WA..!!!
Skarang baru aku seda..
Memang zaman sekola zaman kurangnyer ader rase tertekanan..
Ala stakat cegu cegu bagi kije ruma 2 3 tuh kalo dipikirkan balek kacang jerk sebenarnyer..
Tapi tu la an..
Da sifat manusia ta pena na puas dengan aper yang dowang ader..
Biler da ta de mula la jadik macam aku..
Menyesal la aper la dan yang sewaktu dengan nyer..
So kepade adeq2 yang maseh lagi dudok dibangku sekola tuh..
Kalo bleyh jangan la cakap "Cepat la abes sekola."..
Sebab for sure korang akan menyesal lepas cakap mende tuh..
Kalo ta rase menyesal tuh aku ta tau la na cakap aper an..
Jangan weyh..
Zaman sekola zaman yang paleng kurang tension kalo na dibandengkan dengan zaman zaman yang bakal korang lalui lepas zaman sekola..
(*paham ta?sambel petik jari depan mate korang)
So aper perlu korang buat skarang is lalui la zaman persekolahan korang dengan sebaik baik nyer..
Coz zaman sekola datang sekali jerk dalam seumo edop..
(*walaweyh..!! terserlah bakat pakar motivasi dalam diri aku)

Arite..
GTG..!!
Mau gi packing barang..
Malam nieyh aku akan FLY pergi ke LANGKAWI..!!
Oo yeah..!!
Mood ketidaksabaraan a.k.a ADRENALIN smakin melonjak gembira..
Doakan kejayaan keselamatan aku keyh..!!

Ookeyh..
Pomish nieyh yang last..
To all 5 DINAMIK 2010..!!
Wa kangen bangat sama kalian dech..
(*minah endon maner plak la sesat kat sini)
Nanty kiter buat reunion ramai ramai keyh..!!

p/s: maseh lagi dalam mood keCINTAan.. Hehe.. Sayang kamu la..
ADIOS..!!

No comments:

Post a Comment