PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 12, 2011

KETERSENTUHAN

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARAKATUH..

Ookeyh jam skarang menunjokkan angka 7.00 am..
Giler ar..
Pagi pagi da masokkan entry baru ker..
Sblom ter lupe..
GUD MOWNINK LALINK LALINK KU SEKALIAN..!!

Arite arite..
Sambel aku tenga denga lagu LUCIFIER nieyh an..
Aku na wat segmen meluahkan perasaan kat blog nieyh..
(*ayat na sadis jerk)
Seblom tuh aku na citer sket pasal kejadian smalam kat korang..
Drum roll plish..
(*konon suspen la sangat)

1


2


3


4


5
.
.
.
.
.
Tetiba phone aku memaenkan lagu "Noona, You're So Pretty (Replay)" dengan rakusnyer..
Tuh tande nyer ader text yang masok..
Then aku usha namer si pengantar..
Namer pengantar tersebut berbunyik ">NaNa (c)"..
Dan pengantar tersebut menghantar pesanan yang tertulih seperti nieyh..


Argh..!!
Nana..!!
Giler tersentuh aku bace text kau..
Elok ta rendoo korang teros datang rendoo tauk..
(*terdapat unsur unsur penipuan di situ yer)

Nana..
Aku pon rendoo samer GENG AIZ KACANG..!!
Aku da la kempunan na denga sore kau nyanyi lagu "AIZ KACANG"
Tapi kau jangan perasaan sore kau sedap plak..
Sebab aku na kau nyanyi lagu "AIZ KACANG" tuh ader la coz aku ta pena denga la plak mase zaman aku kecik kecik dulu ta pena la plak cegu tadika aku nyanyi lagu tuh ntok aku..
So kalo kau ader mase plish la wat video kau nyanyi lagu tuh keyh..
Biar elang perasaan kempunan aku tuh keyh..

BTW..
Aku pon na cakap kat my GENG AIZ KACANG..

AKU MISH U'OLLS BEBEYH..!!

Biler kiter na meet derr.
Wa da rendoo separoh mati wif korang tau ta..
Aku rendoo na buli kau wahai FARAHANA BINTI JAAFAR..
Kau plak FATIN NADHIRAH BINTI MOHD YUSNI..
Aku rendoo na kau jadik penyelamat Nana time Nana kene buli nan aku..
Aku rendoo time kiter wat kenduri kat belakang sedangkan cegu tenga khusyuk
menaborkan ilmu kat depan..
Aku rendoo time korang gerak g ruma aku..
(*biler na datang ruma aku lagi derr..??)
Aku rendo time aku nan Nana membuli Fatin supaye belanje kiter makan time rehat..
Aku rendoo na denga fatin cakap "Ala..!!! Kassim..!!" ta pon "Weyh..!! Korang pose ta ari nieyh..?? Aku engat na belanje korang la."

Argh..!!
Sumpa dowh..
Aku rendoo korang giler babeng punyer..
Nnty kiter wat reunion samer samer keyh..

Arite lagu kat bawah nieyh special ntok korang..

Sekian saje entry kali nieyh derr..
Nana n Aten..!!
Always keep in touch na..
ADIOS..!!

No comments:

Post a Comment