PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, January 10, 2011

BTOL KER..?? TA MAU LA MACAM NIEYH..

ASSALMUALAIKUMWARAHMATULALLAHIWABARAKATUH..

Sebelom tuh..
Jap erk..
Krek..!! Krek..!!
Argh..
Giler sedap menggeliat..
Wlaweyh..
Penat smalam dok dalm bus slame 7 jam biler na elang da..
Ta tertahan aku menahan penat yang ta bleyh na ditahan nieyh..??
(*mcm nieyh la kalo da penat.. ayat pon da tonggang langgang)

Ookeyh..
Seperti yang telah aku hebah hebah kan di FACEBOOK yang aku ader di LANGKAWI rite..
Tapi aku ta na citer satu pon pasal trip g LANGKAWI..
Coz that is the worse vacation I ever had..
So ta perlu tau la erk..

Arite..
Smalam mase OTW na balek K.L beli paper KOSMO..
(*Aik..!! Tuh pon mau citer ker..?? Aku tau nieyh yg melintas kat pale korang)
So selak punyer selak then aku ter jumper artikel nieyh..

p/s:pade saper yang ta bleyh menerima kejutan sile jangan bace.. Mungkin artikel nieyh akan mendatangkan kemudaratan kepada korang..

Ookeyh..
Shut up..!!
Aku tau sumer orang tau pasal news nieyh..
But aku peduli aper..
Aku na tulih jugak walaupon mende nieyh da dekat dekat na basi..

Weyh MARK ZUCKERBERG..!!

Jangan pena ko kau terpikir na delete FACEBOOK wyh..
Pasal pa..??
Pasal kalo tade FACEBOOK aku rase edop aku da ta bermakne..
Aku sanggup membelanjekan 2hengget sebulan bayar kat MAXIS ntok terus connect na FACEBOOK tauk..
So ta mao la tutup FACEBOOK..
Kalo kau tutp FACEBOOK camner aku na menghabeskan mase..??
Kau citer sket..
Camner plak kalo aku na berCONNECTION nan membe menbe lamer aku..?
Kau citer gak..
Saje na wat aku tension kau an..
Ta pe kau..
Camnie ker kawan..??

Arite..
Enough..!! Cukop..!!
Kang berjela plak kang luahan perasaan kang..

Ookeyh..
Kat sinie saye na bgitau yang kat saner..
Saye da OFFICIALLY BERHENTI KIJE..!!!
Ho yeah..!!
(*statement paling bahngang pena aku buat)


Latest pic..
Aku bergamba sebela KERETA aku..
(*angan2 jerk)
Bravo..!! Bravo..!!

Arite..
Kepada MARK ZUCKERBERG..!!
Pikir la masak masak keyh..
Kalo FACEBOOK di tutup..
Ramai yang akan bersedeyh..
Plus kau hanya akan menyebabkan TOM owner mespes tuh melompat lompat keriangan sambel ketawa tersengguk sengguk mendenga keputusan yang kau putuskan tauk..
(*poyo jerk)

Datz all..
Next entry jumper lagi..
ADIOS..!!

No comments:

Post a Comment