PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, November 26, 2010

KEJATUH CINTAAN

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULALLAHHIWARAKATUH..

Yesh..
Toksah la mengelap mate anda tuh lagi..
Memang btol tajuk entry aku kali ini..

Argh..
Aku berkenan betol nan mamat sorang nieyh..
Muke dier mak aih(*Reaksi yang melebih lebih)
Cute siot..
Care dier smile..
Care dier bukak mulot (*aik.. camnie punyer orang pon ader ker.??)

Argh sumpa weyh..
Aku da btol btol tangkap cintan na dier..

Naper la kau perlu hadir saat saat genting yang macam nieyh..
Ta keruan hidup aku..
Nampa kau jerk berdegup kencang jantungku (*aih ceceh.. Aik dari bangla jugak guna)

Weyh..!!
Aku na kau tauk aku da jatuh cinta kat kau la weyh..

Weyh..!!
Denga ta nieyh..??
(*Cam paham jerk)

Weyh..!!
Kau manusia yang bername

LLOYD DANIELS..
I LUV U DEAR..


Kau da berjaye merapas chinta aku yang aku da berikan kepada
JUSTIN BIEBER..
BUBYE JUSTIN BIEBER..


Taniah..!! Taniah..!!
Haha..
Mesti korang berASKING ASKING rite..??
Saper ka gerangan mamat yang bernama LLOYD DANIELS nieyh an..

Dier nieyh sala sorang peserta THE X FACTOR BRITAIN meyh..
Giler ensem dier nieyh..
Bergoncang Iman aku tengok dier..

Haha..
Merepek rite entry kali nieyh..
Tapi na wat camner..
Da aku memang suke merepek..
Huahuahuahua..
Macam la korang ta pena merepek..

Arite2..
See you next time der..
ADIOS..!!
Nieyh video my new LUV..

No comments:

Post a Comment