PERIHAL BLOG FIEQ RAFI

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 17, 2010

ERTI PERSAHABATAN

Geng Aiz Kacang ku..
Korang memang terHEBAT..
Even aku selalau kacau korang but korang always senyum..
Tu la gune seorang yang bertittlekan SAHABAT rite..
As u all know rite, next week kiter da ta bleyh na jumper cam slalu.. Masing-masing da ader life sendiri da taon depan.. Ader yang na gi kawen lari la, na g futher study la, macam2 la an.. But aku na cakap sama lu.. Whatever yang jadik aku tetap akan letak name korang kat pale otak aku yang bijak bestari nieyh.. Aku arap korang pon ta luper aku la..

 Kembar aku laen jantina..
Zainuddin Zanail Abadin..
Weyh Darl..!! Engat agreement kiter.. Haha.. Aku tunggu.. Huahua.. Darl kau jangan luper kn aku tauk.. Sebab aper..?? Sebab aku akan slalu engat kau la derr.. Itu pon mau tanyer ker.. Btw.. Aku sayang ko la..

Member2 tersayang  







5 DINAMIK BOYS:
Eddie, Anep, Paan, Jamal, Izaidin, Faaiz, Harith, Kamil, Solihin, Amir Imran, Jenny, Shukri, Syarafi, Abon..
5 DINAMIK GIRLS:
Nana, Aten Amirah, Aten Nadirah, Eyka Salyha, Shai, Tyra, Awin, Hayati, Bariyah, Aten Shahirah, Pipit, Syerah, Tykah, Dilla, Are-a, Nola, Ani, Kecix, Elleena, Emy, Marini..
Juz wanna say korang memang MANTOP..
Sayang korang sampai biler2.. Sepanjang aku knal korang aku banyak belajar aper makne persahabatan.. Thanx a lot coz aja aku sumer nieyh.. Plus thanx a lot jgak coz sudi menjadi sebahagian dari life aku.. Aku takan luper kan korang.. Aku doakan sumer ex 5 DINAMIK 2010
akan sukses dalam edop korang.. Aku arap gak korang ta luper kan aku keyh.. FREINDSHIP FOREVER.. Sayang korang.. 

No comments:

Post a Comment